Comp.md - Сalculatoare și accesorii în Chișinău, Moldova
Schimbul sau returnarea mărfurilor
Returnarea produselor de calitate corespunzătoare
Conform Legii nr. 105 din 13.03.2003, consumatorul are dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la recepționare, fără a invoca un motiv, cu respectarea condițiilor de mai jos.
Produsul nu a fost folosit și își păstrează aspectul original, fără urme de uzură.
Ambalajul original este complet și nedeteriorat, inclusiv foliile de protecție, etichetele și sigiliile.
Toate accesoriile, consumabilele, documentația și software-ul livrat cu produsul sunt prezente, în stare intactă și cu ambalajul acestora nealterat.
Produsul nu a fost activat sau înregistrat (unde este cazul — ex: licențe software, telefoane, laptopuri etc.).
Este însoțit de dovada achiziției (factura, bon fiscal etc.).
Returul se aplică doar persoanelor fizice conform legislației în vigoare
La fel conform Legii nr. 105 din 13.03.2003 LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar
Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
Articole de parfumerie şi cosmetică.
Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
Jucării.
Cum schimbăm sau returnăm produsul
Pentru a iniția procedura de schimb sau retur a produselor vă rugăm să ne trimiteți o cerere în scris prin poștă, adresa de sau direct la oficiul nostru situat pe adresa: Republica Moldova, mun. Chisinau str. Sarmizegetusa 51. et. 1 of. 130
Veți primi instrucțiuni privind ambalarea și livrarea produsului către punctul de recepție.
Produsul va fi verificat dacă corespunde tuturor condițiilor de schimb sau retur.
Dacă se confirmă că produsul respectă condițiile de retur, vom procesa rambursarea în termen de cel mult 14 zile de la recepționarea produsului.
Schimbul sau returnarea produselor cu defect de fabrică
Schimbul sau returnarea produsului cu defect se efectuează în baza actului de constatare eliberat de service centrul autorizat sau de vînzător
Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, acestea sunt acoperite de garanția legală și comercială, care rămâne valabilă indeferent de schimb.
Pentru a confirma existența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, este necesar să contactați un centru de service autorizat sau să vă adresați la service centrul nostru care va evalua și confirma defectul semnalat.
Lista service centrelor autorizate care activeaza în baza garanției le primiți la consultanții noștri
Termenul maxim de examinare a cererii este de 14 zile, iar în această perioadă se va lua o decizie privind repararea produsului, înlocuirea acestuia sau rambursarea sumei plătite.